Update 9 részletek



A hivatalos release note még ugyan nem jelent meg, de a tesztszerveres változatából a legtöbb terveztett változtatást megtudhatjuk. Korábbi hírben már olvashattuk, hogy a RoR instapakk két részletben fog megjelenni (most csupán az első fele), úgy néz ki a rengeteg apróbb változtatással akarnak minket kárpótolni. Lássuk mikről is van szó.

Új 3 fős insták
Három teljesen új, 20-85-ig szintezhető 3 fős instát kapunk. Iorbar’s Peak a Ködhegység zord lejtőin játszódik, Seat of the Great Goblin instában újra visszatérhetünk Goblin Townba és Webs of the Scuttledells pedig Bakacsinerdő pókhálóval átszőtt "labirintusába" vezet el minket újra. Már ezen instákban is az új lootrendszer fog működni, melyről még később szó esik majd.

Dol Guldur insták
A korábbi híresztelések igazanak bizonyultak, minden DG dungeon szintezhető lesz 65-85-ig. Update 9-el a legtöbb eddigi loot kikerül az instákból (és raidből), ha szeretnél még néhányat emlékbe, most szedd ki. A 65-ös DG szetteket ezentúl csak skirm campből markból és medalionból lehet majd kiváltani. Kiváltható lesz továbbá új, 85-ös verziójuk is, melyeken a fő szettbonuszok maradnak, stat-értékeket pedig 85-öre emelik (és persze módosítják).

Moria Revamp 2
Mória második fele is nagy felújításon esik át, így megújul Zelem Melek, Redhorn Lodes, Flaming Deeps, Nud Melek, Dimrill Dale és Foundations of Stone. A már felújított részekhez hasonlóan könyebb lesz a tájékozódás, több travel pont lesz, grafika/világosság is "javul", pár questet kivesznek, azonban helyettük lesz néhány új. Szóval aki rég járt arra érdemes lesz újra végigjárni, esetleg egy új alttal végigjátszani az immáron teljesen felújított Móriát.

Brí és Archet Revamp
Brí városa és Archet is teljesen új külsőt kap Update 9-el (quest változás nem lesz!). Minden épületet és teret felújítanak Bríben, így sokkal hangulatosabb és élettel telibb lesz a város, egy kicsit jobban felidézi majd a könyvekből megismert Brít.

Fast Travel Stable-master System
Teljesen új külsőt kap ez a rendszer is. Ahogy a képen is látszik részletesebb információt kapunk majd adott célhelyről, emelett fel lesz tüntetve összes fel nem fedezett hely is, illetve területenként lesznek csoportosítva az könyebb keresés végett. Ez az új rendesz mér korai béta fázisban van, így megjelenésig jelentősen változhat majd.

Travel to Quest NPC tech
Ez egy szintén korai béta fázisban lévő újítás, amivel ha kész az adott küldetés, akkor un. Traveller's Writ-ért cserébe visszaportol minket a küldetést feladó npc-hez. Erről szintén feltöltöttem egy kis képet, hogy lássátok miről is lesz szó.

Open-tapping and Remote Looting
Jó hír vagy nem jó hír, de egész Középföldén a már Rohanban megismert új kill/loot rendszer lesz. Én az open-tapping kiterjesztését jónak találom, de szerintem az új loot-rendszer kicsit illúzió romboló (kivéve mounted combatot, hiszen ott nélkülözhetetlen).
Továbbá az új (és most szintezett) instákban is bevezetik a Remote Loot-ot, mivel csak teszt fázisban van, sokat változhat, ezért még nem írok róla bővebben.

Combat Revisions
A harc rendszerben is lesznek apróbb/nagyobb változások:
-Deflection: legalább 4 szinttel nagyobb moboknak esélyük lesz a támadás teljes kivédésre, amit ezentúl Deflected-ként jelenít meg a combat log.
Interruption Revision: átdolgozzák az interrupt rendszert is, ezentúl a megszakított skill nem csak nem castolódik el, de cd-re is krül. Ráadásul több class-nak is változik az interrupt skillje.
Miss Chance Revision: Röviden, ha veled azonos, vagy tőled kisebb szintűbe ütsz, akkor nem tudsz misselni. Ez vonatkozik monsterekre és petekre is. Debuffolva természtesen továbbra is lehet.
Induction Setback: minden karakter minden skilljének indukciójból egységesen egy ütés 0.5 secet vet vissza.

Mindezeken kívül még számos bugot javítanak és több apróbb változtatást is végrehajtanak. Végleges release note csak később várható.