Champion update: első verzió



Lassan egy hónapja várjuk már a frissí­tett csempe infókat, de hiába. Az első verzió eléggé megosztotta a champion fórumokat, lehet ezért is késik. Néhányan örülnek, néhányan szkeptikusak, Lássuk mit tudunk.
(Felkerült betacake-re a tegnapi béta patch note, amiből még kivehető némi infó és egy fontos dolog. )
Változtatási források: (Rengeteg infó, inkább linkelem)

Csempe revízió
Javasolt csempe revízió
Trait és Stance változtatások
Javasolt Trait és Stance változtatások
Elmélet (egy target, AoE, tankolás)
Javasolt általános változtatások
Fervour épí­tés és javasolt alap skill változtatások
Javasolt AoE trait változtatások
Javasolt berzerker trait változtatások

A lényeg.

Leakelt patch note( aug. 10)

Szóval van infó bőven. Igazából olyan szintű a változtatás, hogy a deveknek meg kellett magyarázni ezt-azt. Például az ardour felpumpálását, mivel a csempék javarészt nem használták, kicsit gázos is volt aktiválni, de maradjunk a tárgynál. A probléma az, hogy egy tökéletesen működő kasztba nyúltak bele, teljesen. Sokan nem értették, hogy minek, először én sem. Aztán rájöttem, hogy ez kőkemény balance -olás.

Pár alap változtatás:

- Nincs többé pajzs.
- Sok skill alapjaiban fog megváltozni attól függően, hogy milyen stance-ben (glory, ardour, fervour) vagy.
- Ardour AoE stance.
- Nincs többé +1 pip költség kétkezes fegyókhoz,
- Red haze marad csak on defeat skill. (glory-ban)
- Heroics cd-je 5 perc.
- Ebbing ire és Rising ire -t összevonták, stance-től függ melyiket tudod használni. Glory-ban Rising, többiben Ebbing. Ebbing 120s és 4 pip-be fáj.
-Ferocious Strikes ezentúl felülírja Brutal Strike-ot, ha betraiteled Improved Brutal lesz, brutal cd-jével, továbbra sem lehet blockolni, parry-zni,
- Sprint +100% gyorsaságot ad, harcon belül és kívül használhatod, 1 perces cd.
- Sudden Defence bármikor használható és ~5% morálnyi pajzsot képez / pip. ( Ha két pip 10%, ha három 15% stb.)
- Blood Rage morál költésge 20-ról 10%-ra csökken,
- CBR -ben nincs többé gyógyulási büntetés, viszont magasabb lesz a fenntartási morál költése / másodperc. (Több infó szükséges)
- Second Wind többé nem on defeat skill, 1% -nyi powert tölt vissza /1 másodperc 10 másodpercig. CD-je 10 másdopercre csökken.
- Deathstorm 18 másodpercig fog hatni.
- Adamant sebzés elnyelése: 5-6% /fervour pip elsütéskor
- CB +5% dmg és 30s dura, + pip / újabb mob vagy creep halálakor, nem ír felül semmi buffot a többi marad.
- At the Ready minden elsütött skill után csökkenti Ire -ok cd-jét 2 másodperccel. ( Mi lesz pontosan At the Ready trait, több infó kell)[/size]

Glory:

- Nem veszítesz többé 15% dmg-t.
- 20 másodperc cd bracing attack -ra.
- 1 perc cd Adamant/invincible -en.
- 20 másodperc (15 traittel) Hedge-en, ami extra armour buffot ad körülbelül a pajzs védelme.
- 5 perc cd Dire Need-en.
- Ha traitelve vagy Martial Champ-re, akkor még kapsz bónuszba némi kritikus defet is.
- True Heroics skill 20 méteren belül tauntolja ellenfeleket és extra aggrót termel beléjük, valamint kapsz egy pajzsot, ami körülbelül 15-20% morálnyi dmg-t elnyel.
- Rising ire cd-je 20 sec és 2 pip-be fáj.
- Shing - Shing (raging) extra aggrót termel.
-Improved Brutal extra aggrót termel.[/size]


Ardour:

- Ha AoE-ra vagy traitelve (legalább négy kell), akkor +10% dmg bónuszt kapsz blade (aoe) skillekre.
- Teljes Parry és Evade sansz.
- +1 pip szerzés Blade Wall-hoz.
- AoE skillek kisebb aggrót termelnek.
- AoE skillek kevesebb powerbe kerülnek.
- Deathstorm és Great Cleave cd-je 90 másodpercre csökken.
- True Heroics 20 méteren belül lelassít minden mob-ot, mind támadási sebességüket és gyorsaságukat 10 másodpercre. Valamint ugyanúgy sebzés elnyelési bónuszt kapsz, mint glory-ban.
- Ebbing Ire.
- Swift Blade AoE skill lesz (3 target 90° -os szögben), ha Swift Anger traitelve van. / Red Haze bekapcsol
- Shing -Shing kritikus sebzési esélye megnő.
- Improved Brutal magasabb eséllyel visz be találatot.

Fervour:

- Valószínűleg csökkentik, de lehet teljesen leveszik a 30% gyógyítási büntetést.
- Merciful strike bármennyi pip esetében elsüthető +10-15% dmg / pip. (brutális)
- True Heroics -ban magasabb kritkus sansz 10 másodpercre single targetes (strike) skillekre, ugyanúgy megkapja a shield effektet.
- Ebbing Ire
- Shing- Shing kritikus sebzése nő.
- Imrpved Brutál kritikus sebzése nő.
- swift anger + pip / kritikus sebzés swift strike-kal (mint régen) valamint Red Haze bekapcsol.[/size]


Tegnapi béta patch:

- Improved Dire Need trait, 5 perccel csökkenti Dire Need cd-jét, valamint +5 pipe-t ad elsütéskor.
- Ardour változtatások (AoE Stance) marad és nagyon büszkék rá -> jól kivehető üzenet "csakazértis" Fervour csempéknek.
- Csempék többe nem blockolnak pajzs nélkül, At the Ready traitet az IRE-ok használatával szedhetik össze.
- improves Second Wind 2% powert tölt/ másodperc
- Blocking Blades Legacy ezentúl Seeking blades legacy (új skill?) kritikus sebzését növeli.
- Sudden Defence legacy max 120 másodpercre csökkenti a skill cd-jét. (tehát ezentúl nem a skill duráját növeli)
- Dire need legacy max 60 másodpercre csökken.
- Improved Brutal legacy (új fero legacy?) 5 másodpercre csökkenti a skill cd-jét max.

- MEGERŐSÍTVE: Fervourben nincs többé -30% incoming healing raiting. :)

Ezért csökkentik picit fervourben bracing attack gyógyítását :p (WHO CARES? xD )

- Többi skill animáció stb javítás, nem érdekes.


]Most talán páran értetlenkedtek, hogy miért értelmezte pár csempe nerfnek ezt az update-et.
Nos az Ardour miatt, egyszerűen Fervourben akarnak AoE -zni, ami update után totál vadbaromság lesz,
(Kis irodalom: sok csempe, mélységesen megvetette Ardour-t, köztük én is. Csak én tudok váltani :p )

Összességében szerintem jó lesz ez az update.
Ha bárkinek kérdése van RoI csempével kapcsolatban, akkor szívesen válaszolok.