Champion update: első verzió
Lassan egy hónapja várjuk már a frissített csempe infókat, de hiába. Az első verzió eléggé megosztotta a champion fórumokat, lehet ezért is késik. Néhányan örülnek, néhányan szkeptikusak, Lássuk mit tudunk.
(Felkerült betacake-re a tegnapi béta patch note, amiből még kivehető némi infó és egy fontos dolog. )
Változtatási források: (Rengeteg infó, inkább linkelem)
Csempe revízió
Javasolt csempe revízió
Trait és Stance változtatások
Javasolt Trait és Stance változtatások
Elmélet (egy target, AoE, tankolás)
Javasolt általános változtatások
Fervour építés és javasolt alap skill változtatások
Javasolt AoE trait változtatások
Javasolt berzerker trait változtatások
A lényeg.
Leakelt patch note( aug. 10)
Szóval van infó bőven. Igazából olyan szintű a változtatás, hogy a deveknek meg kellett magyarázni ezt-azt. Például az ardour felpumpálását, mivel a csempék javarészt nem használták, kicsit gázos is volt aktiválni, de maradjunk a tárgynál. A probléma az, hogy egy tökéletesen működő kasztba nyúltak bele, teljesen. Sokan nem értették, hogy minek, először én sem. Aztán rájöttem, hogy ez kőkemény balance -olás.
Pár alap változtatás:
- Nincs többé pajzs.
- Sok skill alapjaiban fog megváltozni attól függően, hogy milyen stance-ben (glory, ardour, fervour) vagy.
- Ardour AoE stance.
- Nincs többé +1 pip költség kétkezes fegyókhoz,
- Red haze marad csak on defeat skill. (glory-ban)
- Heroics cd-je 5 perc.
- Ebbing ire és Rising ire -t összevonták, stance-től függ melyiket tudod használni. Glory-ban Rising, többiben Ebbing. Ebbing 120s és 4 pip-be fáj.
-Ferocious Strikes ezentúl felülírja Brutal Strike-ot, ha betraiteled Improved Brutal lesz, brutal cd-jével, továbbra sem lehet blockolni, parry-zni,
- Sprint +100% gyorsaságot ad, harcon belül és kívül használhatod, 1 perces cd.
- Sudden Defence bármikor használható és ~5% morálnyi pajzsot képez / pip. ( Ha két pip 10%, ha három 15% stb.)
- Blood Rage morál költésge 20-ról 10%-ra csökken,
- CBR -ben nincs többé gyógyulási büntetés, viszont magasabb lesz a fenntartási morál költése / másodperc. (Több infó szükséges)
- Second Wind többé nem on defeat skill, 1% -nyi powert tölt vissza /1 másodperc 10 másodpercig. CD-je 10 másdopercre csökken.
- Deathstorm 18 másodpercig fog hatni.
- Adamant sebzés elnyelése: 5-6% /fervour pip elsütéskor
- CB +5% dmg és 30s dura, + pip / újabb mob vagy creep halálakor, nem ír felül semmi buffot a többi marad.
- At the Ready minden elsütött skill után csökkenti Ire -ok cd-jét 2 másodperccel. ( Mi lesz pontosan At the Ready trait, több infó kell)[/size]
Glory:
- Nem veszítesz többé 15% dmg-t.
- 20 másodperc cd bracing attack -ra.
- 1 perc cd Adamant/invincible -en.
- 20 másodperc (15 traittel) Hedge-en, ami extra armour buffot ad körülbelül a pajzs védelme.
- 5 perc cd Dire Need-en.
- Ha traitelve vagy Martial Champ-re, akkor még kapsz bónuszba némi kritikus defet is.
- True Heroics skill 20 méteren belül tauntolja ellenfeleket és extra aggrót termel beléjük, valamint kapsz egy pajzsot, ami körülbelül 15-20% morálnyi dmg-t elnyel.
- Rising ire cd-je 20 sec és 2 pip-be fáj.
- Shing - Shing (raging) extra aggrót termel.
-Improved Brutal extra aggrót termel.[/size]
Ardour:
- Ha AoE-ra vagy traitelve (legalább négy kell), akkor +10% dmg bónuszt kapsz blade (aoe) skillekre.
- Teljes Parry és Evade sansz.
- +1 pip szerzés Blade Wall-hoz.
- AoE skillek kisebb aggrót termelnek.
- AoE skillek kevesebb powerbe kerülnek.
- Deathstorm és Great Cleave cd-je 90 másodpercre csökken.
- True Heroics 20 méteren belül lelassít minden mob-ot, mind támadási sebességüket és gyorsaságukat 10 másodpercre. Valamint ugyanúgy sebzés elnyelési bónuszt kapsz, mint glory-ban.
- Ebbing Ire.
- Swift Blade AoE skill lesz (3 target 90° -os szögben), ha Swift Anger traitelve van. / Red Haze bekapcsol
- Shing -Shing kritikus sebzési esélye megnő.
- Improved Brutal magasabb eséllyel visz be találatot.
Fervour:
- Valószínűleg csökkentik, de lehet teljesen leveszik a 30% gyógyítási büntetést.
- Merciful strike bármennyi pip esetében elsüthető +10-15% dmg / pip. (brutális)
- True Heroics -ban magasabb kritkus sansz 10 másodpercre single targetes (strike) skillekre, ugyanúgy megkapja a shield effektet.
- Ebbing Ire
- Shing- Shing kritikus sebzése nő.
- Imrpved Brutál kritikus sebzése nő.
- swift anger + pip / kritikus sebzés swift strike-kal (mint régen) valamint Red Haze bekapcsol.[/size]
Tegnapi béta patch:
- Improved Dire Need trait, 5 perccel csökkenti Dire Need cd-jét, valamint +5 pipe-t ad elsütéskor.
- Ardour változtatások (AoE Stance) marad és nagyon büszkék rá -> jól kivehető üzenet "csakazértis" Fervour csempéknek.
- Csempék többe nem blockolnak pajzs nélkül, At the Ready traitet az IRE-ok használatával szedhetik össze.
- improves Second Wind 2% powert tölt/ másodperc
- Blocking Blades Legacy ezentúl Seeking blades legacy (új skill?) kritikus sebzését növeli.
- Sudden Defence legacy max 120 másodpercre csökkenti a skill cd-jét. (tehát ezentúl nem a skill duráját növeli)
- Dire need legacy max 60 másodpercre csökken.
- Improved Brutal legacy (új fero legacy?) 5 másodpercre csökkenti a skill cd-jét max.
- MEGERŐSÍTVE: Fervourben nincs többé -30% incoming healing raiting. :)
Ezért csökkentik picit fervourben bracing attack gyógyítását :p (WHO CARES? xD )
- Többi skill animáció stb javítás, nem érdekes.
]Most talán páran értetlenkedtek, hogy miért értelmezte pár csempe nerfnek ezt az update-et.
Nos az Ardour miatt, egyszerűen Fervourben akarnak AoE -zni, ami update után totál vadbaromság lesz,
(Kis irodalom: sok csempe, mélységesen megvetette Ardour-t, köztük én is. Csak én tudok váltani :p )
Összességében szerintem jó lesz ez az update.
Ha bárkinek kérdése van RoI csempével kapcsolatban, akkor szívesen válaszolok.
Csempe revízió
Javasolt csempe revízió
Trait és Stance változtatások
Javasolt Trait és Stance változtatások
Elmélet (egy target, AoE, tankolás)
Javasolt általános változtatások
Fervour építés és javasolt alap skill változtatások
Javasolt AoE trait változtatások
Javasolt berzerker trait változtatások
A lényeg.
Leakelt patch note( aug. 10)
Szóval van infó bőven. Igazából olyan szintű a változtatás, hogy a deveknek meg kellett magyarázni ezt-azt. Például az ardour felpumpálását, mivel a csempék javarészt nem használták, kicsit gázos is volt aktiválni, de maradjunk a tárgynál. A probléma az, hogy egy tökéletesen működő kasztba nyúltak bele, teljesen. Sokan nem értették, hogy minek, először én sem. Aztán rájöttem, hogy ez kőkemény balance -olás.
Pár alap változtatás:
- Nincs többé pajzs.
- Sok skill alapjaiban fog megváltozni attól függően, hogy milyen stance-ben (glory, ardour, fervour) vagy.
- Ardour AoE stance.
- Nincs többé +1 pip költség kétkezes fegyókhoz,
- Red haze marad csak on defeat skill. (glory-ban)
- Heroics cd-je 5 perc.
- Ebbing ire és Rising ire -t összevonták, stance-től függ melyiket tudod használni. Glory-ban Rising, többiben Ebbing. Ebbing 120s és 4 pip-be fáj.
-Ferocious Strikes ezentúl felülírja Brutal Strike-ot, ha betraiteled Improved Brutal lesz, brutal cd-jével, továbbra sem lehet blockolni, parry-zni,
- Sprint +100% gyorsaságot ad, harcon belül és kívül használhatod, 1 perces cd.
- Sudden Defence bármikor használható és ~5% morálnyi pajzsot képez / pip. ( Ha két pip 10%, ha három 15% stb.)
- Blood Rage morál költésge 20-ról 10%-ra csökken,
- CBR -ben nincs többé gyógyulási büntetés, viszont magasabb lesz a fenntartási morál költése / másodperc. (Több infó szükséges)
- Second Wind többé nem on defeat skill, 1% -nyi powert tölt vissza /1 másodperc 10 másodpercig. CD-je 10 másdopercre csökken.
- Deathstorm 18 másodpercig fog hatni.
- Adamant sebzés elnyelése: 5-6% /fervour pip elsütéskor
- CB +5% dmg és 30s dura, + pip / újabb mob vagy creep halálakor, nem ír felül semmi buffot a többi marad.
- At the Ready minden elsütött skill után csökkenti Ire -ok cd-jét 2 másodperccel. ( Mi lesz pontosan At the Ready trait, több infó kell)[/size]
Glory:
- Nem veszítesz többé 15% dmg-t.
- 20 másodperc cd bracing attack -ra.
- 1 perc cd Adamant/invincible -en.
- 20 másodperc (15 traittel) Hedge-en, ami extra armour buffot ad körülbelül a pajzs védelme.
- 5 perc cd Dire Need-en.
- Ha traitelve vagy Martial Champ-re, akkor még kapsz bónuszba némi kritikus defet is.
- True Heroics skill 20 méteren belül tauntolja ellenfeleket és extra aggrót termel beléjük, valamint kapsz egy pajzsot, ami körülbelül 15-20% morálnyi dmg-t elnyel.
- Rising ire cd-je 20 sec és 2 pip-be fáj.
- Shing - Shing (raging) extra aggrót termel.
-Improved Brutal extra aggrót termel.[/size]
Ardour:
- Ha AoE-ra vagy traitelve (legalább négy kell), akkor +10% dmg bónuszt kapsz blade (aoe) skillekre.
- Teljes Parry és Evade sansz.
- +1 pip szerzés Blade Wall-hoz.
- AoE skillek kisebb aggrót termelnek.
- AoE skillek kevesebb powerbe kerülnek.
- Deathstorm és Great Cleave cd-je 90 másodpercre csökken.
- True Heroics 20 méteren belül lelassít minden mob-ot, mind támadási sebességüket és gyorsaságukat 10 másodpercre. Valamint ugyanúgy sebzés elnyelési bónuszt kapsz, mint glory-ban.
- Ebbing Ire.
- Swift Blade AoE skill lesz (3 target 90° -os szögben), ha Swift Anger traitelve van. / Red Haze bekapcsol
- Shing -Shing kritikus sebzési esélye megnő.
- Improved Brutal magasabb eséllyel visz be találatot.
Fervour:
- Valószínűleg csökkentik, de lehet teljesen leveszik a 30% gyógyítási büntetést.
- Merciful strike bármennyi pip esetében elsüthető +10-15% dmg / pip. (brutális)
- True Heroics -ban magasabb kritkus sansz 10 másodpercre single targetes (strike) skillekre, ugyanúgy megkapja a shield effektet.
- Ebbing Ire
- Shing- Shing kritikus sebzése nő.
- Imrpved Brutál kritikus sebzése nő.
- swift anger + pip / kritikus sebzés swift strike-kal (mint régen) valamint Red Haze bekapcsol.[/size]
Tegnapi béta patch:
- Improved Dire Need trait, 5 perccel csökkenti Dire Need cd-jét, valamint +5 pipe-t ad elsütéskor.
- Ardour változtatások (AoE Stance) marad és nagyon büszkék rá -> jól kivehető üzenet "csakazértis" Fervour csempéknek.
- Csempék többe nem blockolnak pajzs nélkül, At the Ready traitet az IRE-ok használatával szedhetik össze.
- improves Second Wind 2% powert tölt/ másodperc
- Blocking Blades Legacy ezentúl Seeking blades legacy (új skill?) kritikus sebzését növeli.
- Sudden Defence legacy max 120 másodpercre csökkenti a skill cd-jét. (tehát ezentúl nem a skill duráját növeli)
- Dire need legacy max 60 másodpercre csökken.
- Improved Brutal legacy (új fero legacy?) 5 másodpercre csökkenti a skill cd-jét max.
- MEGERŐSÍTVE: Fervourben nincs többé -30% incoming healing raiting. :)
Ezért csökkentik picit fervourben bracing attack gyógyítását :p (WHO CARES? xD )
- Többi skill animáció stb javítás, nem érdekes.
]Most talán páran értetlenkedtek, hogy miért értelmezte pár csempe nerfnek ezt az update-et.
Nos az Ardour miatt, egyszerűen Fervourben akarnak AoE -zni, ami update után totál vadbaromság lesz,
(Kis irodalom: sok csempe, mélységesen megvetette Ardour-t, köztük én is. Csak én tudok váltani :p )
Összességében szerintem jó lesz ez az update.
Ha bárkinek kérdése van RoI csempével kapcsolatban, akkor szívesen válaszolok.