Lore-master update


Egy dolog volt számomra mindig is világos: a devek szeretik a lore-mastert. RoI után sem kell csalódnom bennük, szép frissítést kap a kaszt.
Update 1 (Orion)

Skill Consolidation

Warding Knowledge is collapsed into 1 skill and it now affects all Genus via the Ancient Master 4-set bonus.

Tend the Sick and Leechcraft are collapsed into a new skill Knolwedge of Cures

Knowledge of Cures removes 3 disease and 3 wound effects, can be used in combat. Cooldown is 10 seconds and it will have an increase to the power cost. It will not provide a buff to Resistances.

Level 62 upgrade will remove the induction and the trait Proof Against Ills makes the skill and AoE skill.

Sign of Battle: Wizardru and Sign of Battle: Wizard’s Fire are combined into 1 skill that is nearly identical to Wizard’s Fire. The skill cannot be resisted, although the DoT component’s individual ticks can be. § This is so reacting to ‘Flanked!’ cannot be resisted. The level 54 upgrade removes the cooldown. The trait Improved Sign of Battle now provides +25% damage to the skill.

Usability Changes

Back from the Brink has its range increased from 5 meters to 25 meters.

Blinding Flash is no longer restricted by Genus.

Ancient Wisdom is now a permanent toggle (without an upkeep cost.)

Post 66 skills:

Improved Sign of Power: Command - Becomes an AoE which can affect multiple targets.

Improved Staff-sweep - For each target hit, the Lore-master receives a stacking buff increasing critical hit chance of their next Fire skill by 33%. Upon scoring a crit strike with a Fire skill, the buffs are removed.

Friend to Aurochs - Summons an Aurochs as a pet.

Improved Sign of the Wild: Rage - Now also provides 10% Damage bonus,

Improved Burning Embers - The DoT portion of the skill can now stack multiple times.

Update 2 (Rask, feedback után)

Skill Changes:

Wisdom of the Council: Reduced cooldown from 10m to 5m.
Call to the Valar: Reduced cooldown from 10m to 5m. Increased Power cost.


Trait Changes:

Master of Nature's Fury

Improved Storm-lore
Changed from "+25% Storm-lore Damage" to "+25% Lightning Damage".

The Ancient Master

Combined the following two traits into one:
Fast Loader
Explosive Force
NEW Trait: The Study of Frost-lore
-5% Tactical Damage (going from -20% to -25%)
+50% Induction Time

The Keeper of Animals

Additional 4-set Bonus:
-60s Inner Flame Cooldown
Combined the following two traits into one:
Master of Beasts
The Wild and Ward
Additional Bonus:
+5% Damage on Sign of the Wild: Rage
-5% Incoming Damage on Sign of the Wild: Protection
Note: This replaces the Frost/Fire Mitigation.
Combined the following two traits into one:
Beast-lore
Hardy Companion
NEW Trait: Improved Inner Flame
Inner Flame now heals all nearby Fellows. No longer transfer threat.
NEW Trait: Improved Flanking
When responding to a "Flanked!" event with Sign of Battle: Wizard's Fire, the target of your "Air-lore" skill also receives the Flank-Heal.


As always, the above is subject to change as Beta begins and we start to get more in-depth, in-game feedback.

Habár a monf (dps) trait line elég karcsú változtatásnak tűnik, azért mutassatok nekem egy olyan kasztot, ahol nem fogadnának szívesen +25% dmg-t ... Brutális! Bár a loremasterek legtöbb támadó skillje tűz sebzésű, egyik alapvető és legtöbbet használt skilljük a Light of the Rising Dawn, ami villám.
Valamint az lm-ek egyik legimbább (kivégző) skillje még mindig a Lightning Storm. Személy szerint én sokszor alakítottam ki mind pve-ben és pvp-ben olyan szituációkat, amikor ez a skill döntötte el javamra a harcot. Nélküle bedaráltak volna... +25% dmg rá?! Beteg, de nagyon szépen köszönjük :)

Tűz sebzésű skillekre pedig tettek tuti crit lehetőséget. Ezentúl, ha elsütöd staff sweep-et, és eltalálsz vele egy mobot, akkor következő tűz sebzésű skilled 33%-al nagyobb eséllyel be fog kritelni. Ha két mobot találsz el, akkor +66%, ha hármat, akkor +99% :-D
Magyarán, staff sweep a tömegbe majd Ent Goes War vagy ISG :)

A burning embers dotját RoI után pedig többször is megkaphatják... én már gondolkozok is a legacy-n,
/ a creep elszalad, de a dotok elviszik :) /

A devek a support / cc skillekről sem feledkeztek meg. Többé bármit dazelhetsz Blinding flash-el, a varázsköröket összevonják, Command pedig AoE skill lesz. 25 méterről éleszthetsz, de ami nekem nagyon tetszik: Wisdom of the Council cd -je 5 percre csökken, tehát lm-nek 5 percenként lesz pluszban egy man healje :) Call to the Valar cd -je is 5 percre csökken, raidhez és sparhoz azért ez nagyon jól fog jönni. Ha a blinding flash vagy corr szedés rezisztel, akkor jöhet helyette egyből másik, burgi vagy warg pedig nem üt ki az indukcióból. Kénytelen lesz végignézni, ahogy elkasztolod rajta Lightning Storm-ot :p

Ha valaki azt gondolná, hogy már ez is sok, akkor az bizony téved. A devek nem így gondolják, a java csak most jön :)
Ugyanis az állattartó trait line-on végzett változtatások, valódi "játékváltoztató változtatások" is lehetnek.

A trait nagyon komoly healing supportot kap. Inner Flame cd-ből elvesznek 1 percet, a közeledben mindenki megkapja, valamint a flankelésből származó healt ezek után megkapja az air lore-ba tett csapattársad is.
A lore-master Isengard után egy sokat flankelő pettel, akár kigyógyíthat egy három emberes instát is. Ne felejtsük el, hogy a gyógyító potenciálhoz hozzá fog adódni az is, hogy gyakorlatilag alig lesz szükség fate-re. Az LM Will-el gyakorlatilag mindent el tud majd intézni, így az outgoing healing raitingje is iszonyatosan megnő, ami kihat a flankelésből származó gyógyításra, inner flame-re és beacon of hope -ra is.

Azt se felejtsük el, hogy ezentúl egy és összevont offense lesz, ami lm-ek esetében szintúgy a Will-ből fog származni :D ...ez kicsit megdobja majd az egyébként sem gyenge staff strike sebzését :p

Lassan a devek teljesen lecserélik a kaszt imázsát :)





Ja meg kapnak új petet is természetesen